= TERKINI=
Perkembangan semasa..

BILA KAK PORA MELAPORKAN KENYATAAN TIDAK BENAR....

Saya tidak bersetuju dengan kenyataan ini. Saya tidak pernah mencabar sesiapa. Saya berharap kak pora yang menulis ini perlu bersikap adil dan tidak menyokong kepada mana2 pihak. 

Sepatutnya kena tanya saya apa yang terjadi bukan sekadar serkap jarang dan memberi presepsi sendiri dan melaporkan pekara yang tidak benarr sehingga saya di pandang negatif oleh masyarakat dan ahli2 seniman.
ZED ZAIDI ZED ZAIDI Author

About Me!

Blog rasmi Presiden Persatuan Seniman Malaysia, Zed Zaidi K.M.N. B.Comm (Hons)

Hubungi Saya

Artikel Pilihan

BH Online: Zed Zaidi terima pingat KMN

KUALA LUMPUR: Pelakon, Zed Zaidi, menerima pingat Kesatria Mangku Negara (KMN) pada Istiadat Pengurniaan Darjah Kebesaran, Bintang dan Pi...

Jumlah Pelawat

Pengikut

Ruang Iklan!