= TERKINI=
Perkembangan semasa..

Mari MEMBACA.. baca buku ke korang ni?

hari yang membosankan.. lepas je balik dari drama radio tadi kat rtm terus ke menara kl ade PC dengan bapak dafi sempena pelancaraan kelab sukan celebrity. so aku datang support la.. pastu balik umah mak aku kejap kat keramat.. ambik buku.. dan bawak balik buku ke rumah aku di damansara untuk membaca. sebenarnya membaca ni boleh tambahkan ilmu kita dalam diam tau.. secara otomatiknya bila kita membaca kita akan memahami keadaan semasa tak kira la kita baca buku hiburan dan gosip ke.. cintan-cintun ke, politik ke... asalkan kita membaca kalau korang tak percaya cuba korang membaca pastu kasi comment kat aku. oh ye lupa nak bagi tau korang... aku akan cuti sambil bekerja di PULAU BIDOR 18 feb - 22 feb 2009 aku akan update blog aku setelah aku balik dari pulau nanti.. jadi teruskan menyebarkan http://zedzaidi.blogspot.com pada kawan kawan punya kawan kawan anda selain terus memberikan comment yang bernas ok. insyallah aku akan loadkan gambar terbaru aku di pulau nanti. :)
Zed Zaidi Zed Zaidi Author

Zed Zaidi

Blog rasmi Presiden Persatuan Seniman Malaysia, Lt. Kol (K) Zed Zaidi K.M.N. B.Comm (Hons)

Hubungi Saya

Artikel Pilihan

BH Online: Zed Zaidi terima pingat KMN

KUALA LUMPUR: Pelakon, Zed Zaidi, menerima pingat Kesatria Mangku Negara (KMN) pada Istiadat Pengurniaan Darjah Kebesaran, Bintang dan Pi...

Jumlah Pelawat