= TERKINI=
Perkembangan semasa..

HARI INI ZEDZAIDI DALAM SEJARAH....

29 APRIL 2011, JUMAAT 10:56 PAGI : Hi semua apa khabar?? lama aku tak update blog ni... so sorry... aku sangat sangat sangat sangat gila sibuk dengan persiapan pernikahan malam ni di RESTORAN FELDA VILLA. Nevers aku tak terkata sampai menjilat kaki neversnya... sempat lagi update blog just nak share dengan korang supaya dapat doakan yang terbaik untuk aku..

Korang tau tak aku sibuk gila sampai nak menyiapkan hantaran dan segala benda tentang kawin ni... sampai aku tak tertido sebab nak memikirkan apa yang akan jadi pada hari ini.. semalam sampai hantaran aku buat kat luar rumah mak aku kat keramat kena tempias tempias hujan rahmat malam semalam sampai BASAH HANTARAN AKU DAHSYAT!!! sampai aku pun pening camna nak settlekan ni... fuhh!!!.. tak boleh pikir, la ni tak boleh pikiq, dok leh pikir doh!!!

Pasni plak nak kena tengok persiapan pelamin pernikahan tak tau apa yang jadi... kesian aku tengok cousin cousin aku dari kelantan TENGKU HARUN, KAK V and the GENG membantu menyiapkan kerje kerja pembaikan tentang penikahan aku... dan aku mengucapkan banyak banyak TERIMA KASIH kepada mereka ni sebab membantu aku dari A sampai Z sampai diorg tertido di porch umah aku KESIAN aku tengok!!!.. :( anyway THANK U TENGKU HARUN dan KAK V dari DAHLIA BRIDAL kerana tidak kenal erti penat lelah membantu aku!!! :) * wink!!!

Kepada community aku EPANCO!!! terima kasih tak terkira kerana menyenponsorkan SECURITY LEVEL tahap IMPAK MAKSIMA pada aku THANK U AYAHANDA PADUKA ARIFFIN ABU BAKAR kerana banyak membantu tentang keselamatan aku... terima kasih kepada along, angah adik adik yang bertugas... terima kasih, terima kasih terima kasih!!!

Tidak lupa pada TIMBALAN MENTERI BELIA DAN SUKAN DATUK RAZALI kerana sudi menghadiri majlis pernikahan aku malam ini.. Kepada kerluaga aku PAK JAMIL dan CIK POZIAH dan kerluarga mertua PAPA MUS dan MAMA IJAH terima kasih juga kerana banyak membantu dari macam macam aspek yang tak terjangka masalahnya yang terjadi. tidak juga lupa terutama sekali kepada kak RINA TAN, KAK ZURAI, KAK OGY, dan lain lain.. nak sebut banyak sangat nama... jadi mana aku tak sebut mintak maaf in advance la ye... banyak dok pikir sekarang ni tengah serabut otak, tak tau nikah malam ni jadi cam mana.

Pihak media yang hadir pada malam ini aku nak mintak maaf awal awal takut kalau tak cukup makan tak cukup tempat duduk maaf kan aku.. coz hari ni jadi pengantin tak dapat nak jenguk jenguk kat luar apa yang kurang... dan kepada media yang dah keluar pasal citer aku nak kawin ni aku ingin ucapkan THANK U, THANK U, THANK U!!!!! dan kepada yang mengenali aku kalau aku tak dapat jemput harap la maafkan aku jugak sebab tempat limited nak ajak semua tak muat...

Cameran official aku cheap dia ALOD video cam AM, dan juga HAKMA aku berutung dapat korang kerana korang paling kewl cover aku... dan jangan lupa aku nak copy semuanya ye... pada sudirman media hiburan thank u to u too... aku tau kau memang KEWLL habis...!!! Neway aku dah takde masa lagi... nak bergerak siap nak pakai baju semuanya... DOA KAN AKU DOA KAN AKU DOA KAN AKU supaya dipermudahkan pernikahan aku malam ni...

YA ALLAH AMPUNKAN DOSA KEDUA IBU BAPA DAN IBU BAPA MERTUAKU SUPAYA DI BERKATI DAN DILIMPAHI RAHMAT KEPADANYA, YA ALLAH, JADIKAN ISTERIKU YANG TERBAIK DI DUNIA DAN DIAKHIRAT, AMPUNKAN DOSA KEDUA IBU BAPA DAN IBU BAPA MERTUA KU YA ALLAH, AMPUNKAN DOSA KELUARGA DAN KELUARGA MERTUA KU YA ALLAH SERTA MASUKKAN BAKAL ISTERI KU DI DALAM ORANG ORANG YANG SOLEHIN YANG ALLAH... AMIN.





Zed Zaidi Zed Zaidi Author

48 ulasan:

  1. selamat pengantin baru...mama doakan semoga berkekalan sampai akhir hayat...semoga dipermudahkan segala urusan ...

    BalasPadam
  2. semoga semuanya berjalan dengan baik dan lancar..dimudahkan segala urusan dunia dan akhirat.. Incik Zed, selamat menjadi pasangan yang terbaik buat Puan Natalia nanti.. (^_^)

    BalasPadam
  3. selamat pengantin baru..semoga kekal sepanjang hayat..aminn

    BalasPadam
  4. assalamualaikum dboy..akak terharu sgt..akhirnya dboy temu jodoh gak...selamat menempuh alam rumahtangga...pelihara segala2nya dgn baik...yg penting kejujuran, keikhlasan dan kesetiaan dlm diri masing2...jgn lupa jemput akak ye...waaahhh nak gak tgk dboy punya wedding...kalau bleh nak nyanyi tuk dboy lagu selamat pengantin baru...hahahahaha...selamat pengantin baru...

    BalasPadam
  5. selamat pengantin baru abg zed...semoga semuanya berjalan dengan lancar dan diberkati oleh ALLAH..insyaallah

    BalasPadam
  6. congrate...congrate!!!
    akhirnya pelakon kegemaranku bakal menjadi suami.....semoga segalanya berjalan dgn lancar...AMIN!!!!

    By the way, my friend ALOD...jurukamera...abik gambar bebaik tau...cnfirn superb your work!!!!!

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. congrats! congrats! congrats!
    selamat pengantin baru.
    semoga ikatan yang terbina dirahmati Allah swt.
    =D

    BalasPadam
  9. insyaallah dipermudahkan segalanya...aameen...:)

    BalasPadam
  10. wah. barak allahu lakuma wabaraka 'alaikuma wa jama'a bainakuma fi hoir. semoga allah memberkati kalian dan memberi berkah ke atas kalian dan menghimpunkan kalian dalam kebaikan.

    BalasPadam
  11. selamat pengantin baru buat abg zed zaidi and pasangan!
    moga berbahgia dan kekal buat selama-lamanya,
    insyaAllah, saling bertolak ansur dan jujur antara satu sama lain :)

    BalasPadam
  12. tahniahh! semoga semuanya berjalan dengan lancar. Aminn.

    BalasPadam
  13. congrats abg zed....semoga berbahagia selama-lamanye....amin.

    BalasPadam
  14. slamat pengantin baru, hehehehehe. semoga segalanye berjalan lancar hendaknye!!! :D

    BalasPadam
  15. selamat pengantin baru
    semoga berkekalan bahagia hingga akhir hayat dan diberkati dengan rahmah Ilahi...amin

    BalasPadam
  16. selamat pengantin baru ye =) moga kekal ke akhir hayat..

    BalasPadam
  17. SELAMAT PENGANTIN BARU ZED ZAIDI,moga kekal hingga akhir hayat....

    BalasPadam
  18. slmt pengantin baru!!!canteq kad facebook tu!

    BalasPadam
  19. semoga semuanya berjalan dgn lancar..
    amin :)
    Selamat Pengantin Baru..! :D

    BalasPadam
  20. en zed... tahniah yekk.. doa saya semoga semuanya berjln lancar dan menulis lagi yek...jgn le sepi tanpa berita.

    BalasPadam
  21. Semoga selamat semuanya InsyaAllah...
    Selamat Pengantin Baru

    BalasPadam
  22. Whaaa punye laaa lame tak tgok dea update, br update ea. tetibe nak kawen dh, whaa untung isteri abg Zed. keke. ok laa semuga berbahagia hingga ke akhirat~

    BalasPadam
  23. Tahniah Abg Zed Zaidi !!!
    M0ga dipermudahkan segalanya yer...aminnn !!!!
    ^_^

    BalasPadam
  24. congratulations to Zed Zaidi & His Wife....
    semoga berkekalan hingga ke akhir hayat!!
    :)

    BalasPadam
  25. alhamdulillah...akhirnye stelah lme keseorgan...berdua da abg zed ni iye....btw smoge bahagia hgga ke akhir hayat...peace no war(^_^)

    BalasPadam
  26. congrats abg zed , semoga bahagia sehingga ke akhir hayat. sha mendoakan ok . selamat pengantin baru dan selamat maju jaya :)

    BalasPadam
  27. tahniah. moga bahagia dan berkekalan hingga akhir hayat

    BalasPadam
  28. so sweet doa ko bro...wish ya al da best!

    BalasPadam
  29. TAHNIAH,selamat menempuh alam rumahtangga beb.

    BalasPadam
  30. Tahniah dan semoga rumahtangga yang dibina diberkati Allah swt selamanya dan dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah.....Amin!

    BalasPadam
  31. semoga abg zed dan isteri dapat menghadapi ujian idup dgn sebaeknyee!!!wish u all the best k!

    BalasPadam
  32. tahniah2 abg zed zaidi..at last...ketemu cinta yang dicari-cari.. all da best...zed zeidi kewl....:)

    BalasPadam
  33. tahniah zed n wife..selamat pengntin baru utk korang..selamat menempuh alam rumahtangga :-)

    BalasPadam
  34. tahniah...selamat pengantin baru..:))

    BalasPadam
  35. zed tak nak upload gambar resepsi ke??
    selamat pengantin baru ye.

    BalasPadam
  36. SELAMAT PENGANTIN BARU...huhuhu(mengalir ayor mate...tadah ngan besen ni...)ku doakan bro zed bahagia hingga akhir hayat...(mengalir lagi ayor ni..dah lap guna gebor dah ni)sambung ucapan..di kurniakan anak2 yg cantik seperti ibunya dan kacak seperti ayahnya..soleh dan solehah...(basah lencun gebor..tarik cadar pulok..)huhu..ngape aku sedih bebenor..awok nak kawin...

    BalasPadam
  37. alamak..melepas...selamat pengnatin baru zed zaidi ku

    BalasPadam
  38. sempat lagi kan nak ucap.. selamat pengantin baru zed zaidi!

    BalasPadam
  39. laaa.....ingatkan dah upload gambar kawen... x sabar nak tgk hehehehe....jgn lupa upload gambar k :) apa2pun selamat mendapat cahaya mata....amin

    BalasPadam
  40. congrats !

    ehem baru tau zed zaidi ni ada blog

    BalasPadam
  41. kurangkan sikit taksub kau tu zed , takot org meluat .

    BalasPadam
  42. amin..
    kite pon baru tau zed ada blog. hehe

    BalasPadam
  43. Tahniah zed zaidi..best tngok anda berlakon ape celop

    BalasPadam
  44. salam....kanda....bla cita nie nak kluar???xsabar nk p panggung tengok...

    BalasPadam

About Me!

Blog rasmi Presiden Persatuan Seniman Malaysia, Zed Zaidi K.M.N. B.Comm (Hons)

Hubungi Saya

Artikel Pilihan

BH Online: Zed Zaidi terima pingat KMN

KUALA LUMPUR: Pelakon, Zed Zaidi, menerima pingat Kesatria Mangku Negara (KMN) pada Istiadat Pengurniaan Darjah Kebesaran, Bintang dan Pi...

Jumlah Pelawat

Pengikut

Ruang Iklan!